Auteur Topic: Nieuw maatje voor Steffie  (gelezen 7682 keer)

SolidRock777

• Klein eigenwijsje
Re:Nieuw maatje voor Steffie
« Reactie #30 Gepost op: april 08, 2013, 12:35:24 pm »
 :sorry:Helaas geen antwoord hier. Maar een goede dierenwinkel heeft mij het antwoord al gegeven. Een fischiri of welke andere soort aga ook kan niet samen in een kooi bij een roseicolli.

Zij hebben daar een leuke aga die op zich van een particulier gekomen is. Volgens de bekkentest is het een mannetje.

Aangezien Goofy en Steffie ook best samen gingen denk ik om de tijd te verkorten dat Steffie alleen zit te vereenzamen dat ik toch om die aga ga.
Hopenlijk komt het goed.

Manuela

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: april 08, 2013, 13:37:18 pm »
bekkentest zegt niks.

Hoop dat het goed komt dan en geen bloedbad word.
of dat je te maken krijgt met eventuele ziektes  :ikduim:

SolidRock777

• Klein eigenwijsje
« Reactie #32 Gepost op: april 08, 2013, 14:04:47 pm »
Ik weet dat de bekkentest niets zegt. Maar ik weet ook dat het prima ging tussen Goofy en Steffie en dat het sneller ging om die twee bij elkaar te krijgen dan met Elias en Steffie.

Op korte termijn zie ik geen andere oplossing dan toch voor die ene aga te gaan die mij wel heel erg ondernemend en leuk leek. Moet alleen tam gaan worden.

Maar ik aarzel nog wel even juist om die feiten.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #33 Gepost op: april 08, 2013, 20:34:24 pm »
Ik blijf erbij, 2 popjes samen zetten is vragen om problemen.
Een enkele keer kan het goed gaan, als je 2 verdraagzame popjes hebt, maar
wat als jij toevallig een kattenkop uit de dierenwinkel haalt?

Als jij het niet erg vind dat je later eventueel met 2 kooien kan komen te zitten,
dan is het niet erg.
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

SolidRock777

• Klein eigenwijsje
« Reactie #34 Gepost op: april 08, 2013, 21:05:24 pm »
Er staan nu al drie kooien in de kamer dus op een permanente vierde zit ik niet te wachten.

Maar Steffie zit nu wel alleen. En met Goofy ging het prima. Maar ik ga zeker niet over één nacht ijs. Heb bij het verkoophoekje al gevraagd of diegene die een jong nog heeft of hij hem wilt testen.