Auteur Topic: teken van het tam worden of toch niet  (gelezen 2717 keer)

Sweetangel19

• Gast
teken van het tam worden of toch niet
« Gepost op: december 14, 2012, 14:47:22 pm »
Hoi,

Ik heb een vraagje toetie is nog steeds bang voor mijn handen nou is het wel zo dat toetie bij me komt zitten op de bank en zelfs op mijn been of buik gaan zitten.... Is dit dan toch een teken dat die een inimini beetje tam word??? Zo komt toetie ook bij me als ik mango eet want dat lust die inmiddels ook :-) zo lang ik maar niet te dicht met me handen bij hem kom is er niks aan de hand...  Doe ik het wel dan vlucht toetie en is wel te merken dat die het niet zo leuk vond

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:teken van het tam worden of toch niet
« Reactie #1 Gepost op: december 14, 2012, 19:40:13 pm »
Toetie is niet gewiekt?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Sweetangel19

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2012, 22:18:00 pm »
Ondanks dat die gewiekt is  heeft die het wel druk met z'n vliegoefeningen... En het lukt wel om een klein stukje  te vliegen maar hij kan geen hoogte maken
« Laatst bewerkt op: december 14, 2012, 23:16:37 pm door Sweetangel19 »

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: december 15, 2012, 10:28:38 am »
Oefen je met opstappen ( op stok of je hand )?

Zo ja, hoe gaat dat?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

judith

• Klein eigenwijsje
« Reactie #4 Gepost op: december 15, 2012, 10:30:33 am »
Het is wel een goed teken dat ze in je geinteresseerd is.

Sweetangel19

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: december 15, 2012, 11:13:11 am »
Toetie stap zonder problemen op de stok als ik met de stok aankomt draai die al is de juiste positie om gelijk op te stappen.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2012, 20:13:04 pm »
Misschien dan eens proberen om Toetie aan te leren om dat ook op je vinger te doen,
gebruik 1 commando daarvoor.

Sweetangel19

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2012, 11:10:35 am »
Ik weet dat toetie een eigenwijs vogeltje is ... Heb geprobeerd om in de hoek van de kamer te gaan zitten met toetie en hem dan proberen te laten opstappen maar hij zoek dan wel een manier op te vluchten. En als die door heeft dat die niet kan vluchten blijft die staan waar die staat! Kan dan voorzichtig z'n buikie aanraken maar hij stapt niet op...

ilja

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2012, 15:34:34 pm »
bij mij doet Leckie dat wel.... ik leg me vinger tegen zijn pootjes aan en dan stapt Leckie bijna altijd op.
maar soms doet ie het niet hoor.. bijvoorbeeld als ie op het touwtje zit of op me schouder (soms bijt ie me dan (zachtjes))