Sinds eergister avond is het nogal onrustig in de kooi.
Blue is veel de kooi uit en druk opzoek naar nestmateriaal. Charlie gaat af en toe de kooi en maar houdt zich daar vooral bezig met het kaal plukken van de oudste.
Gisterochtend waren de kropjes leeg, nou ok het was nog vroeg dus ik wachtte het even af. S'middags heb ik de kooi verschoond en wederom lege kropjes, Blue en Charlie lang buiten het nestkastje en waren vliegtuigje aan het spelen

. ok dacht ik misschien komt het zo nog. of kijk ik elke keer net o het moment dat de krop leeg is.
savonds kwart voor 6, veel gepiep, ik kijk nogmaals en weer leeg....
als een gek ben ik naar de dierenwinkel gereden voor pap!
savonds wederom leeg, weer gegeven..... nou jullie lazen het al aan de titel... Charlie en Blue hebben de baby's zo goed als verstoten. ze komen nog wel in het nestkastje maar zijn niet met de babies bezig je hoort alleen maar piepen en Charlie en Blue ruzieen in dat hok.
heb gister lang met kim gesproken en die heeft me een schema gestuurd over het voeden.
Vanmorgen weer gewogen, iets afgevallen beide, maar ze hebben goed gegeten, vanmiddag weer.
Net Piet van Doormalen gebeld.. hij vond dat ik er goed aan deed om meteen over te gaan op bijvoeren, ook vertelde ik over het plukken en dat er zelfs kleine bloed plekjes bij de vleugelpennen van de oudste zit. Rond de 3e week zou Charlie het voeren moeten overnemen, wat hij dus niet doet, dat geeft stress in de tent en Blue doet ook niks meer.
omdat ze alweer nestmateriaal aan het verzamelen is, heb ik het rooster er weer in gedaan en werd mij net geadvieseerd om de baby's verder met de hand te voeren en appart te houden van de ouders. ten eerste omdat ze er weinig tot niet naar omkijken en ten tweede omdat de oudste zo geplukt wordt.
ik vind het zo erg.. moet ik dit echt doen? en hoe dan? waar stop ik ze in? met of zonder warmte bron? zucht

HELP!