Auteur Topic: Hoe leer ik Baby spelen?  (gelezen 2062 keer)

Duimelijntje

• Gekke kip
  • <3
Hoe leer ik Baby spelen?
« Gepost op: februari 24, 2014, 23:46:42 pm »
Hallo iedereen!

Mijn Baby moet leren spelen..
Najah leren.. Haar trappetje met kraaltjes vindt ze geweldig en ook mijn gouden oorbel..
Mijn oorbel vind ik niet erg maar op een gegeven moment wilt ze er in hangen wat heel mijn oor meetrekt lol. Wat ik overigens niet goed keur.

Andere dingetjes met kraaltjes kijkt ze maar heel ff naar en ander speelgoed ziet ze niet staan.

Papier en kartonnetjes vind ze niets.

Speel ik er eerst zelf mee draait ze zich om of grijpt ze weer naar mn oorbel..

Ze is vandaag precies 8 weekjes.
Hoe kan ik haar leren spelen met andere spulletjes?
Hoe leer ik wat zij/hij leuk vindt??

Groetjes!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
;aga-ros-g;- Baby :wub: - ;aga-ros-g;

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:Hoe leer ik Baby spelen?
« Reactie #1 Gepost op: februari 25, 2014, 10:08:18 am »
Je oorbel is wel erg, als ze daar iets van kapot krijgt en binnen krijgt, krijgen
ze metaalvergiftiging, wat dodelijk is.
Laat ze dus nergens aan knagen, wil ze dit wel dan kun je een RVS ketting kopen
en dit in de kooi hangen bijv.

Leren spelen zal ze zelf moeten doen, jij moet haar tijd geven hiervoor.
Heel simpel door haar in de kooi te zetten en zelf andere dingen gaan doen. ;)

Voor buiten de kooi kun je een speelplaats kopen / maken waar ze op mag spelen.
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Wendie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2014, 10:16:57 am »
Het duurde hier ook wel even voordat ze gingen spelen hoor! Ik dacht ook dat ze niet zo sloperig waren, nou mooi wel hoor! Ze zijn nu vier maanden oud en beginnen lekker overal aan te knagen.

Het duurde in het begin ook wat langer voor ze iets gingen ontdekken! Een tijdschrift stuk scheuren vinden ze prachtig of repen papier, hah de papierversnipperaar is er niks bij!

Wc rolletjes vinden ze hier niets aan, vind ik wel jammer.

Ik heb wat gemaakt met touw en een belletje en dat is helemaal fantastisch, ze maken ruzie wie eraan mag zitten  :lol

Wat langer in de kooi laten hangen of meer in de buurt van de stok waar ze zit wil ook wel helpen.
Of een kleine aanmoediging door er trosgierst in te hangen/leggen, daar doen onze twee mannen alles voor  :vlag:

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2014, 14:58:02 pm »
Hallo iedereen!

Mijn Baby moet leren spelen..
Najah leren.. Haar trappetje met kraaltjes vindt ze geweldig en ook mijn gouden oorbel..
Mijn oorbel vind ik niet erg maar op een gegeven moment wilt ze er in hangen wat heel mijn oor meetrekt lol. Wat ik overigens niet goed keur.

Andere dingetjes met kraaltjes kijkt ze maar heel ff naar en ander speelgoed ziet ze niet staan.

Papier en kartonnetjes vind ze niets.

Speel ik er eerst zelf mee draait ze zich om of grijpt ze weer naar mn oorbel..

Ze is vandaag precies 8 weekjes.
Hoe kan ik haar leren spelen met andere spulletjes?
Hoe leer ik wat zij/hij leuk vindt??

Groetjes!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Komt vanzelf! Als ze ouder worden, worden ze meer actief, meer spelen en slopen ze bijna alles.

Pas op met elk soort metaal/lood. 2 weken geleden zijn er bij ons 2 aga's overleden door vergiftiging en dat gaat heel snel door hun lichaam. Laat hem aub niet bij je oorbellen en pas op met gordijnen.