Auteur Topic: Help niks wil  (gelezen 5186 keer)

angelaxx

• Klein eigenwijsje
Help niks wil
« Gepost op: juli 13, 2014, 16:35:02 pm »
ik heb van alles al geprobeerd balletjes , touwtjes , flossie voor honden , zo'n speel/bijt ring met auto (zit hij soms in) , eierdozen . maar wil hij niet het liefste wil hij op mijn vinger en hand zitten en dan aan m'n vingers en nagels bijten en mag dat niet dan begint hij te piepen en doet hij het opnieuw soms vindt hij knoopjes ook wel leuk maar in verband met slidings gevaar doe ik dat niet . het geld om dure speelgoedjes te kopen heb ik niet en ik kan ook geen grote hebben we dan zit zijn kooi helemaal vol  . heeft iemand tips ?!
:aga4: Coco † 2014-25-06    :aga12: Pino

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
Re:Help niks wil
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2014, 21:47:30 pm »
Hoe oud is u kippie ,mss een goede kope site www.zooplus.be daar hebben ze eens speeltuin voor vogels en dat kost nog geen 15 euro

Groetjes van angel,prutske en Laura

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #2 Gepost op: juli 13, 2014, 22:47:06 pm »
hij is nu 11 of 12 weken oud

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: juli 13, 2014, 22:53:05 pm »
Is nog jong ik heb angel sinds ei en heeft wat weken geduurd tegen ze speelde en dinge sloopte ,geef ze wat tijd u kippie is nog jong en zal hoogwaarschijnlijk nog veel slapen ,maar mss een gedachte een wc rol of een stomme kat balletje je kun ze kopen voor nog geen drie euro in alle winkels is zo plastieken balletje mee een belletje in ,en zooplus site daar koop ik ook veel van en anders moest je ooit in Antwerpen zijn de zondag is vogelmarkt daar zijn ook goede koopjes te doen
Maar u kippie kom in orde maak u geen zorgen voor je weet sloop hij dingen en speel hij mee alles ,ze zijn bekend om hun nieuwsgierigheid dus d'ont worry

Ice

• Gekke kip
« Reactie #4 Gepost op: juli 13, 2014, 23:17:33 pm »
een lege wc rol vinden ze hier leuk, cocktailprikkers(wel de puntjes afknippen)
:aga20: Spicey   :aga13: Kusje

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2014, 10:24:31 am »
okey heel erg bedankt sabke het slapen zit hier er niet in alleen s'avonds om 11 uur dit is een nachtvogel haha en heb wc rol al geprobeerd maar daar is hij bang voor maar kan tandenstoker ook wel proberen

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2014, 13:14:59 pm »
Gewoon de wc rol laten liggen uit nieuwsgierigheid zal hij wel op ontdekking gaan want zo zijn ze nu eenmaal ,prutske was bang van haar nieuw Kitty talk bal en zie nu na paar dagen ze speel ermee dus is hij van iets bang niet weghalen geef hem de tijd hij is nog jong u kippie op een dag speel hij ermee ,angel was een laatbloeier tot ze 20 weken werd at ze nog haar pap en wou ze constant bij me zijn en ineens ja spelen en zot uit hangen en at ze haar zaad
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2014, 13:17:09 pm door Sabke »

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #7 Gepost op: juli 14, 2014, 20:22:28 pm »
ik heb van alles al geprobeerd balletjes , touwtjes , flossie voor honden , zo'n speel/bijt ring met auto (zit hij soms in) , eierdozen . maar wil hij niet het liefste wil hij op mijn vinger en hand zitten en dan aan m'n vingers en nagels bijten en mag dat niet dan begint hij te piepen en doet hij het opnieuw soms vindt hij knoopjes ook wel leuk maar in verband met slidings gevaar doe ik dat niet . het geld om dure speelgoedjes te kopen heb ik niet en ik kan ook geen grote hebben we dan zit zijn kooi helemaal vol  . heeft iemand tips ?!

Niet elke aga speelt en sommige aga's moeten het leren.
Zit hij ook wel eens alleen in de kooi?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #8 Gepost op: juli 14, 2014, 20:37:50 pm »
hoe bedoelt u alleen ? ik heb maar 1 aga

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
« Reactie #9 Gepost op: juli 14, 2014, 21:39:27 pm »
Denk dat ze dat bedoeld ,moest er een tweede bij zijn zou hij dingen overnemen van de andere
Denk toch dat Janina dat wil zeggen

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #10 Gepost op: juli 14, 2014, 21:43:42 pm »
oow okey nee heb geen 2de aga wil later in de toekomst dat nog wel doen maar eerst wil ik Pino goed tam hebben ;) :D :)

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
« Reactie #11 Gepost op: juli 14, 2014, 21:46:38 pm »
Vind ik niet echt nodig allee mijn mening ,de papa van angel was maar een maand ouder dan angel haar mama en angel haar ouders waren beide goed tam geworden
Zeg wel ze waren kortgewiekt en of ik nu 3 of 8 uur thuis waren de momenten ik thuis was waren ze vrij en besteed ik veel aandacht aan hun en leerde ik hun trucjes enz

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #12 Gepost op: juli 14, 2014, 21:53:15 pm »
dus ik kan als ik wil gewoon nog 1 erbij nemen en dan worden ze alsnog tam ? er is mij altijd verteld dat als je 2 hebt je die bijna nooit tam kan krijgen dus heb het daarom niet gedaan

Sabke

• In Memoriam
  • Bijtgrage aga
« Reactie #13 Gepost op: juli 14, 2014, 21:57:32 pm »
Ik spreek uit mijn ervaring nam ik de ene nam ik de andere er ook bij allebei evenveel en cheeta en tarzan waren even tam weet wel moest tarzan alleen gehad hebben was hij nog tammer maar hij was gelukkig mee zijn cheeta en mis hun nog steeds al zitten ze goed maar ze waren tam en tarzan was zeer goed in truckjes ,morgen zal zijn filmpje plaatsen terwijl cheeta op haar nest zat toen ik zijn truc'kje aan filmen was

Kimvdheuvel

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
  • Vini en Liem
« Reactie #14 Gepost op: juli 14, 2014, 21:59:15 pm »
Kan zeker, maar je geeft aan dat je voor een vogel al geen "dure" speeltjes kunt kopen.
Je bent over dit diertje al zo onzeker en hebt geen geld voor de vogelarts, dus doe het diertje een plezier en koop geen tweede
:flybird:  :aga16:          :flybird: ;aga-ros-g;          :geelvleugel:
   Vini   &  Malus             Liem & Domus               Sana