Auteur Topic: Zazu & ZoŽ  (gelezen 13998 keer)

Jolanda

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
Re:Zazu & ZoŽ
« Reactie #30 Gepost op: juli 17, 2015, 15:06:57 pm »
Ze zien er super schattig uit, maar je wilt niet met je hand in hun kooi komen hoor :fluiten:
Hopelijk krijg ik de baby's wel een beetje tam :jaja: Nog een weekje geduld voor de 1e kan uitkomen :wiehaa:

Bonte boertjes Noa & Micah
Roodbuik papegaai Gijs
Valkparkietjes Kiki & Pino, Luna & Bob
Catharina's Linn & Luca

*Binkie, voor altijd in mijn hart :cloud9: *

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #31 Gepost op: juli 17, 2015, 17:55:39 pm »
Krengetjes dus  :evil2: :laughing:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Jolanda

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
« Reactie #32 Gepost op: juli 18, 2015, 23:30:30 pm »
Jup haha :hehe:

Roodbuik papegaai Gijs
Catharina's Linn & Luca

Jolanda

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
« Reactie #33 Gepost op: februari 24, 2016, 22:54:21 pm »
Lieve kleine Zazu is vorige week overleden..
Zomaar uit het niets lag hij dood, ben ontzettend geschrokken want ik had het echt niet aan zien komen.
Het was de eerste dag dat het vroor, precies het nachthok niet dicht gedaan maar in principe sliepen ze altijd samen in hun nestblokje.. Misschien is het dat geweest, misschien iets anders. Het was een zwak albino'tje, hij heeft vaker bacteriŽn gehad als enige vogel hier, had gevoelige darmpjes en eens oogontsteking..

Rust zacht lieve Zazu, helaas mocht je maar 6 jaartjes oud worden..  :sorry:

Het was zo'n ontzettend lief stelletje, ZoŽ kon een ontzettende bitch zijn maar eigenlijk waren ze altijd samen, waren ze altijd aan het kroelen, elkaar aan het voeren enz.. Ze zaten letterlijk altijd aan elkaar geplakt.
Eigenlijk was ik ontzettend bang dat ZoŽ heel slecht zou gaan na het overlijden, gelukkig valt het me nog mee.. Ze eet goed, slaapt wel veel maar ze fladdert ook goed door haar verblijf.

Ik wilde haar zeker niet al te lang alleen houden, en omdat ik me eigenlijk heel slecht voelde dat ik niets heb door gehad terwijl ik misschien wel iets aan had kunnen zien komen heb ik besloten dat ze naar een fijn huisje gaat.. Naar een super lieve meid, met een mannetjes forpusje in de woonkamer. Haar forpje wordt morgen getest en als alles goed is mag ZoŽ fijn bij hem wonen.
Aan de ene kant moeilijk, aan de andere kant denk ik wel het beste.. Van mijn huiskamer vogels heb ik letterlijk alles door, als ze eens een dagje minder eten, als hun poepjes eens wat minder zijn, als ze wat slomer zijn.. In de voliŤre heb je dat overzicht niet en dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er tegenaan loop.. En ze heeft meteen een lief mannetje wat hopelijk klikt, als ik nog eens op zoek moest naar een mannetje ťn testen enz. waren we weer weken verder.
Heel moeilijk allemaal, zeker omdat ik zo tegen ben op steeds maar herplaatsen maar ik denk wel dat het het beste is..  :sorry:

Roodbuik papegaai Gijs
Catharina's Linn & Luca

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #34 Gepost op: februari 25, 2016, 10:08:29 am »
Aaaah wat sneu van Zazu. Ja, ik snap dat als je buitenvogels hebt, je de signalen minder snel oppikt, logisch ook.
Hopelijk krijgt ZoŽ een mooi, nieuw huisje!  :bighug:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Ingrid

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
« Reactie #35 Gepost op: februari 25, 2016, 20:21:24 pm »
Ach Jolanda, wat naar en wat een schrik.  :hug: :hug:

Klinkt wel als het beste voor ZoŽ wat je nu doet, een nieuw vriendje voor haar is natuurlijk fijn.

Elskie

• Bijtgrage aga
« Reactie #36 Gepost op: februari 25, 2016, 21:37:01 pm »
Sterkte Jolanda met het verlies.

Jolanda

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
« Reactie #37 Gepost op: februari 26, 2016, 19:46:20 pm »
Bedankt  :bighug: