Auteur Topic: kooi  (gelezen 1777 keer)

angelaxx

• Klein eigenwijsje
kooi
« Gepost op: november 19, 2014, 19:48:28 pm »
ik heb onder dus een erg grote kooi staan, maar nu heeft pino het deurtje vanmiddag weten te openbreken. het deurtje hebben we nu verstevigd zodat hij stroever en moeilijker open gaat. nu was het eerste wat ik dacht hij wel meer aandacht dus heb hem mee naar boven genomen. net als elke keer vindt hij dat helemaal geweldig maar wordt hij naar een tijdje erg fel dus als ik hem wil aaien begint hij mijn vingers aan te vallen. nu dacht ik eraan om een kleinere kooi (wel veel ruimte ) op mijn kamer te zetten en dan hem daar in zetten omdat ik toch bij 24/7 boven op mijn kamer ben betrek ik hem ook bij alles ( behalve als ik op school ben dan zet ik de kooi beneden neer). nu is mijn vraag kan dit ? of is dit niet verstandig ?
:aga4: Coco † 2014-25-06    :aga12: Pino

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:kooi
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2014, 19:51:25 pm »
Aai je hem / haar ook over de rug?

Je kan zeker 2 kooien gebruiken en Pino zo veel betrekken bij alles wat jij doet en overdag beneden als je er niet ben :jaja:
Beter zo, dan alleen op een kamertje :)
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2014, 09:16:24 am »
Ik probeer het wel maar dat wil hij dus niet , dan begint hij te bijten of loopt weg hij vindt het wel leuk om met mijn haar te spelen en kusjes te geven ook heb ik er een speelgoedje in en daarnaast zo'n zitstok en dan houdt hij zich vast met zijn pootjes aan het speelgoedje en dan gaat hij liggen met zijn hoofdje op de stok. Ook vindt hij het lekker liggen/ slapen tegen de voederbak aan die hoogt hangt dan zorgt hij ervoor dat 1 zo'n kant van de kooikant eraf is en dan gaat hij daar tussen ( tussen kooi en bakje) liggen te doezelen

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #3 Gepost op: november 23, 2014, 16:47:00 pm »
nog 1 vraagje kan je een vogel van een "villa" kooi naar een "huiskamer" kooi zomaar verplaatsen ?

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2014, 20:50:29 pm »
 :noidea2: Hoe bedoel je?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

angelaxx

• Klein eigenwijsje
« Reactie #5 Gepost op: november 24, 2014, 11:15:37 am »
ik heb nu een hele grote kooi waar hij in zit maar kan ik hem dan zomaar in een kleinere kooi plaatsen ?

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #6 Gepost op: november 24, 2014, 11:58:39 am »
Wat is een kleine kooi?
Als het gaat om hem steeds van kamer te verplaatsen zodat hij onder de mensen is, is dat prima toch.
Beter zo dan te vaak alleen.

Lovebirds

• Gast
Re:
« Reactie #7 Gepost op: november 24, 2014, 12:11:02 pm »
Ze bedoeld kan je van een grote mooie kooi waar die alles is gewend ineens zo en nu dan in een andere kleinere kooi plaatsen