Auteur Topic: We hebben ons eerste nestje!!  (gelezen 6136 keer)

Winnie

• Gast
Re:We hebben ons eerste nestje!!
« Reactie #30 Gepost op: februari 05, 2015, 11:14:48 am »
Ik zie heel mooi het eigeel zitten en that's it... het laatste eitje is van 27 feb en ik heb ze vandaag allemaal nog een keer gecheckt....maar helaas dus... geen feest hier...

Winnie

• Gast
Re:
« Reactie #31 Gepost op: februari 05, 2015, 11:16:46 am »
Wat heb ik trouwens met februari? Ik bedoel januari...😂😂

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #32 Gepost op: februari 05, 2015, 21:51:29 pm »
 :lol :lol :lol

Wel jammer, maar zijn dit de eerste eitjes?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Winnie

• Gast
Re:
« Reactie #33 Gepost op: februari 06, 2015, 00:01:01 am »
Het is het derde nestje van winnie, maar het eerste nestje sinds mr. Peabody er is... en ik heb mr. Peabody meerdere keren boven op winnie gezien...dus wat dat betreft.... maar ik zie echt niks wat kan duiden op een bevrucht eitje...als ze elke dag een ei leggen, zou de laatste van 27 januari moeten zijn, dus dan zou er nu wel wat zichtbaar moeten zijn.

natalie

• Donzig vogeltje
  • **
« Reactie #34 Gepost op: februari 06, 2015, 15:46:31 pm »
Niet opgeven 4 keer goeie keer ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #35 Gepost op: februari 06, 2015, 21:36:50 pm »
:( Ik heb net 3 eitjes bekeken met een zaklampje, maar het ziet er niet naar uit dat er wat in zit :( Ik laat ze uiteraard liggen, maar zou het kunnen dat ik het niet goed heb gezien? Ze liggen er nu al zeker 10 dagen, dan zou je toch al wat moeten kunnen zien, neem ik aan.

Vanaf 10 dagen moet je al duidelijk een jong zien zitten. Vanaf een dag of 4 kan je al rode aders zijn.

Winnie

• Gast
Re:
« Reactie #36 Gepost op: februari 07, 2015, 14:47:33 pm »
Ja daarom.... loos alarm dus hier... het is wel sneu voor ze....ze zitten echt enorm te broeden... ik zie ze haast niet meer... Ik heb al sinds vanochtend een uurtje of 10 de kooi open en mr. Peabody vliegt dan wel nog een beetje rond, maar winnie komt even een minuutje op mijn schouder zitten om vervolgens gelijk weer verder te broeden.

Winnie

• Gast
Re:
« Reactie #37 Gepost op: februari 23, 2015, 10:48:20 am »
Ik vraag nu even om raad... winnie zit nog steeds volop te broeden...mr peabody is r wel al klaar mee maar winnie blijft stug volhouden...ik zie r amper, ze komt amper t broedhok uit... vind t nu echt zielig worden...mag ik nu ondertussen de eitjes er niet uithalen en de broedkooi verwijderen om schoon te maken? 22 jan heeft ze t eerste eitje gelegd.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #38 Gepost op: februari 23, 2015, 14:01:41 pm »
Wanneer heeft ze het laatste eitje gelegd?  Vanaf die dag ongeveer nog 23 dagen tellen voor het broeden, soms zelfs nog iets langer.
Ze komt er echt wel vanzelf af :jaja:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Winnie

• Gast
Re:
« Reactie #39 Gepost op: februari 23, 2015, 22:55:07 pm »
Laatste eitje heeft ze denk ik de 27e gelegd