Auteur Topic: Wat is de naam van vicky's kleur?  (gelezen 2215 keer)

marilenevdv

• Gast
Wat is de naam van vicky's kleur?
« Gepost op: maart 22, 2015, 23:27:16 pm »
Dag allen!

Ik hoop dat ik dit topic hier goed plaats, ik ben hier nieuw en ben alles nog een beetje aan het uitvogelen. Wel een super leuk forum! Ik heb een vraagje, niet dringend of enorm belangrijk. Maar ik ben erg benieuwd hoe de kleur wordt genoemd die vicky heeft. Ludo is een wildkleur aga. Vicky zie je links. Heeft het uberhaupt een naam..? Haha. Ik hoop niet dat dit een stomme vraag is, sorry

Ferio

• Bijtgrage aga
Re:Wat is de naam van vicky's kleur?
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2015, 14:07:19 pm »
Ik ben geen kenner van dit type, maar links lijkt wat weg te hebben van een lilianae?

Is ze ook kleiner dan de rechtse?

marilenevdv

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2015, 14:11:57 pm »
 :verkouden:
Ik ben geen kenner van dit type, maar links lijkt wat weg te hebben van een lilianae?

Ja ze is ook iets kleiner en vooral wat ronder. Ze zit wat lager op haar pootjes ook. Ze is verkocht als fischeri, vandaar dat ik het mij afvroeg. Ze heeft inderdaad veel wel van een lilianae, ik begin te twijfelen of ze dat niet gewoon is

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: maart 23, 2015, 14:17:11 pm »

Ja ze is ook iets kleiner en vooral wat ronder. Ze zit wat lager op haar pootjes ook. Ze is verkocht als fischeri, vandaar dat ik het mij afvroeg. Ze heeft inderdaad veel wel van een lilianae, ik begin te twijfelen of ze dat niet gewoon is

Ze zeggen dat als ze laag op hun poten zitten dat het dan meestal een pop is, mannen zitten vaak rechter. Tot nu toe moet ik zeggen dat het wel aardig klopt.. :)

Ik denk dat het een lilianae is, want ze lijkt er veel op. Zoals ik zei geen expert, maar heeft overeenkomsten met, kleur & vorm.

Waar heb je haar verkocht?

Heb je foto's van de stuit? (bovenkant staart)

marilenevdv

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maart 23, 2015, 14:27:42 pm »

Ze zeggen dat als ze laag op hun poten zitten dat het dan meestal een pop is, mannen zitten vaak rechter. Tot nu toe moet ik zeggen dat het wel aardig klopt.. :)

Ik denk dat het een lilianae is, want ze lijkt er veel op. Zoals ik zei geen expert, maar heeft overeenkomsten met, kleur & vorm.

Ik heb haar ongeveer 1,5 jaar geleden in Apeldoorn gekocht. De kweker is verhuisd dus weet niet precies waar zij nu zitten. Het was via marktplaats. Ik heb geen foto van haar staart, maar ik ben bijna thuis en dan zal ik een foto maken en in dit topic plaatsen. Zijn er bepaalde karakter eigenschappen die lilianae vogels hebben die fischeri's niet hebben? Want vicky is ook bijzonder koppig, druk en zit vol streken haha

marilenevdv

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: maart 23, 2015, 14:48:10 pm »

Er zit wel blauw in, dus geen lilianae?

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #6 Gepost op: maart 23, 2015, 14:56:13 pm »
Lijkt erop van niet.

Het kan ook nog een bastaard zijn (kruising).

Zou ook net zo goed wel een normale fischeri kunnen zijn, maar ik vind het kopje anders dan wat ik gezien heb.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2015, 14:58:30 pm door Ferio »

Toon1

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: april 16, 2015, 18:59:13 pm »
Of wel is het een fischeri of een bastaard.
Lilianea niet stuitkleur is dan groen wat hier niet het geval is.

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #8 Gepost op: april 16, 2015, 19:32:05 pm »
Of wel is het een fischeri of een bastaard.
Lilianea niet stuitkleur is dan groen wat hier niet het geval is.

Helaas worden er behoorlijk veel bastaarden Fischeri aangeboden op bv. marktplaats.

Heel moeilijk te zien voor mensen die geen kennis hebben ervan.