Auteur Topic: Een vriendinnetje voor Kiwi  (gelezen 6354 keer)

Landa

• Bijtgrage aga
Re:Een vriendinnetje voor Kiwi
« Reactie #30 Gepost op: juli 14, 2015, 21:49:36 pm »
Ah bedankt voor de feedback!  :eitje:
Dus bastaardjes geboren laten worden kan er in resulteren dat die aga's dan zwakker zijn? Net als met mopshondjes doorfokken, is het daarmee vergelijkbaar?

Er is in deze paar uurtjes een hoop 'gebeurd':
Mijn moeder kwam ineens met dat ze het bontje van de foto's eerder in dit topic heel erg leuk vindt. Zij wil die heel graag en dus ga ik deze zondag allebei de ukkies van Bianca ophalen in Nijmegen! De lutino is dus het nieuwe vriendinnetje (vermoedelijk) voor Kiwi en het bontje gaat naar mijn moeder.

Toen kwam het meisje waar ik Kiwi van heb met nieuws. Zij heeft nu ook weer 2 jonkies die binnenkort weg mogen. Nu moet het bontje uiteindelijk ook een partner krijgen, want alleen is maar alleen. Dus zitten we er over na te denken om alle 4 de birdies  te laten sexen.. dan kijken we of we nog een koppeltje kunnen maken. Dan hebben zowel mijn moeder als ik een koppeltje waarvan 1 bij Bianca vandaan komt en 1 bij waar Kiwi vandaan komt (maar dan net een nestje later).

Snappen jullie het nog?  :lol
••  Fly in peace lieve Kiwi (Feb '15 - April '17) :aga11: :hartje: Lychee (Mei '15) :aga17:   ••

Constance

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
« Reactie #31 Gepost op: juli 14, 2015, 21:55:45 pm »
Ik snap t nog  :fluiten:

Wat leuk dat je moeder ook zo'n aga liefhebber is  :jaja:
:aga20: :aga16::valkje3: :valkje2: :valkjejoko2: :Caique:
Jip, Macha, Japie, Syd, Joko  en Bambam

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #32 Gepost op: juli 14, 2015, 22:05:11 pm »
Haha gelukkig :D

Ja klopt, ze heeft er door haar leven heen wel een aantal gehad. Ze is nu met paps in Frankrijk varen met de boot en ze zijn pas in september terug. In de tussentijd zorg ik voor alle aga'tjes en dan wanneer zij terug zijn, gaan wij gauw op zoek naar een eigen huis (want vriend en ik passen nu op hun huis, gratis wonen olé olé  :fluiten:) en dan pas moeten de 2 koppeltjes afscheid nemen.

••  Fly in peace lieve Kiwi (Feb '15 - April '17) :aga11: :hartje: Lychee (Mei '15) :aga17:   ••

Dexter

• Donzig vogeltje
  • **
« Reactie #33 Gepost op: juli 14, 2015, 22:08:23 pm »
Zó leuk allemaal!! Ik ben zo blij dat de ukkies naar een soort bekende gaan!!  :yeah:
Groetjes Bianca
Dexter & Puck

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #34 Gepost op: juli 14, 2015, 22:20:18 pm »
Haha ja! En leuk dat ze bij een soort bekende vandaan komen!
Ik moet de naam van het instagram account van Kiwi aanpassen binnenkort haha!

Dexter

• Donzig vogeltje
  • **
« Reactie #35 Gepost op: juli 14, 2015, 22:28:59 pm »
Inderdaad! Haha! Wat zal ze zich vereerd voelen als ze straks een instagramaccount heeft samen met Kiwi!
Groetjes Bianca
Dexter & Puck

Scheepie

• Klein eigenwijsje
« Reactie #36 Gepost op: juli 15, 2015, 17:47:40 pm »
Leuk,dat de bonte ook een partner gaat krijgen. Alleen is maar alleen  :jaja:
Pino:  :aga: Popje 9 jaar en Rudi :aga10:  Man 10 jaar.

RIP::heart:   Binkie :aga20: 2015 & :heart:   Coco :flybird: 2007 :heart:   FOREVER IN MY HEART :heart:

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #37 Gepost op: juli 15, 2015, 19:37:24 pm »
Leuk,dat de bonte ook een partner gaat krijgen. Alleen is maar alleen  :jaja:

Klopt. Dit forum heeft me er veel over bijgebracht en we willen niet dezelfde fouten maken als bij Charlie. (Plukken) Als we dit zo kunnen voorkomen en het diertje zo het gelukkigst is, dat is het belangrijkste! :)

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #38 Gepost op: juli 15, 2015, 21:03:07 pm »
Klopt. Dit forum heeft me er veel over bijgebracht en we willen niet dezelfde fouten maken als bij Charlie. (Plukken) Als we dit zo kunnen voorkomen en het diertje zo het gelukkigst is, dat is het belangrijkste! :)

:good: :thanks:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #39 Gepost op: februari 23, 2016, 21:18:24 pm »
oeps, dit bericht moet in een ander topic :p