Auteur Topic: ei bevrucht maar er is een gat in!!!!  (gelezen 2428 keer)

natalie

• Donzig vogeltje
  • **
ei bevrucht maar er is een gat in!!!!
« Gepost op: augustus 11, 2015, 19:58:33 pm »
Kan iemand me zeggen wat ik kan doen met een ei dat bevrucht is,maar er is een gat in!
ik heb het gecontroleert en dat wit vlies dat er van binnen in zit is niet gescheurd.
mijn vraag is komt daar dan ook nog een keuken uit?
de eerste keer had ze ook een nest maar dat was niet bevrucht nu heeft ze haar tweede nest en 2 vd 6 eitjes zijn wel bevrucht.dit is de eerste keer dat ze jongen zal hebben.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:ei bevrucht maar er is een gat in!!!!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2015, 11:37:47 am »
Hoe lang ligt het eitje er al dan?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

AM

• Kaal kipje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2015, 20:38:46 pm »
Dit had ik bij het vorige nestje van mijn koppeltje ook. Dat ei is toen wel uitgekomen en dat gaatje zat er al vanaf dag 5 in.

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2015, 09:03:15 am »
Kan iemand me zeggen wat ik kan doen met een ei dat bevrucht is,maar er is een gat in!
ik heb het gecontroleert en dat wit vlies dat er van binnen in zit is niet gescheurd.
mijn vraag is komt daar dan ook nog een keuken uit?
de eerste keer had ze ook een nest maar dat was niet bevrucht nu heeft ze haar tweede nest en 2 vd 6 eitjes zijn wel bevrucht.dit is de eerste keer dat ze jongen zal hebben.

Zolang het witte vlies niet is beschadigd moet het wel uitkomen. Houd het in de gaten en hopelijk is mama voorzichtig.