Auteur Topic: Puck zoekt een vriend(innet)je  (gelezen 5798 keer)

Landa

• Bijtgrage aga
Puck zoekt een vriend(innet)je
« Gepost op: september 01, 2015, 14:10:10 pm »
De veertjes voor het DNA onderzoek zijn onderweg naar het lab.
Als we weten wat lieve Puck is, willen we een partnertje erbij.
Het vermoeden is een mannetje, maar het maakt niet uit in dat geval of het een mannetje of vrouwtje is.
Als het een popje blijkt, willen we wel een man.

Heeft of weet er iemand van een huidig nestje waar binnenkort de jongen zelfstandig zijn en weg mogen?
Puck (nu 3,5 maand oud) blijft met de nieuwe aga bij mijn moeder wonen.
Voorkeur is een aga'tje met een lief karakter (niet een harde bijter).

Fingers crossed :)
  Fly in peace lieve Kiwi (Feb '15 - April '17) :aga11: :hartje: Lychee (Mei '15) :aga17:  

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:Puck zoekt een vriend(innet)je
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2015, 19:26:56 pm »

Voorkeur is een aga'tje met een lief karakter (niet een harde bijter).

:lol ja, die willen we allemaal  :vlag:

Ik duim!
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2015, 20:24:19 pm »
Hahaha I know! Maar Lychee en Puck zijn echt heel lief en bijten zelden! En Kiwi heeft een heel lief karakter maar bijt wel hard (haat aan vingers  :lol) . Haha ach als de nieuwe toch een beetje bijt, prima, als het maar geen tiran is.  :wateenlol:
  Fly in peace lieve Kiwi (Feb '15 - April '17) :aga11: :hartje: Lychee (Mei '15) :aga17:  

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2015, 22:26:17 pm »
Onze kira heeft op dit moment eitjes, waarvan de eerste rond 15 september uit zal komen. Eind october zou de eerste dus wel weg mogen, maar ik weet niet of je zo lang kan wachten?

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2015, 23:58:06 pm »
Als het zo uitkomt, dan zullen we gewoon wachten. :)
Het lijkt nog goed te gaan met z'n drie in een kooi, maar merk wel dat broer en zus elkaar wat meer op de huid zitten.

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #5 Gepost op: september 08, 2015, 15:32:40 pm »
Hihi ben echt benieuwd wat het nu zijn! Een deze dagen zou de uitslag binnen moeten komen! En Kiwi ging net boven op Puck dus ik ga lachen als Puck een popje blijkt te zijn xD

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #6 Gepost op: september 08, 2015, 19:35:23 pm »
Soms kan het verrassend zijn  :lol
Ik heb 1 van mijn aga's, Jessie, jarenlang als meisje gezien omdat hij met Mickey samenwoonde en dat was een mannetje ( had met zijn kleur en erfelijkheid te maken ).
Toen Mickey overleed ging ik Jessie toch voor de zekerheid even laten testen; een mannetje  :fluiten: :fluiten: :fluiten:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #7 Gepost op: september 08, 2015, 19:50:04 pm »
Hahaha ach tegenwoordig is androgynie helemaal in, dus Jessie is gewoon hip! En lucky dat de naam ook voor beide geslachten helemaal kan (daarom hebben we Puck ook Puck genoemd, al rekening houdend met... xD).

Vorige keer met Kiwi sexen duurde het 5 werkdagen en nu zijn er al 6 om, ik ben ongeduldig haha. Ben zoooo benieuwd.

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #8 Gepost op: september 10, 2015, 19:44:25 pm »
Update! Puck heeft een vriendje (of -dinnetje), genaamd: Pip!  :hart:
Via via een lief zelfstandige blauwgrijze roseicollis gevonden bij een lieve meneer. Geen kweker, maar ook geen huiskamer, maar het zag er schoon uit, hij had 3 jonkies van nu 7 weken oud. Ik heb me natuurlijk ingelezen waar ik op moet letten bij aanschaf, maar het beestje is actief, schoon en stapt zelfs gewoon al op m'n vinger terwijl hij volgens mij niet echt vaak eruit is gehaald. Mazzel! Ben erg benieuwd, nu lekker bijkomen van de reis

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #9 Gepost op: september 10, 2015, 20:38:56 pm »
En het geslacht?

Liefje is het, mooi kleurtje  :cute:

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #10 Gepost op: september 10, 2015, 20:48:56 pm »
Weten we nog niet. Wordt weer veertjes opsturen! Maar eerst even wennen haha.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #11 Gepost op: september 10, 2015, 21:10:45 pm »
En als het nu hetzelfde geslacht is?

Landa

• Bijtgrage aga
« Reactie #12 Gepost op: september 10, 2015, 21:30:38 pm »
Het is in ieder geval geen pop-pop, als het een mannetje blijkt dan hopen we dat dat goed gaat en gaan ze gay verder :p Puck en Kiwi liggen elkaar ook heel erg, knuffelgays soms hoor  :lol en we hebben ooit ook 2 personata mannetjes gehad toen ik een kind was, dat ging toen ook goed.

Ferio

• Bijtgrage aga
« Reactie #13 Gepost op: september 20, 2015, 22:23:05 pm »
Gefeliciteerd!!

DF Violet zo te zien? Wat voor stuitkleur?