Auteur Topic: Toby zoekt een vriendinnetje  (gelezen 259 keer)

Momo

• Kaal kipje
  • *
Toby zoekt een vriendinnetje
« Gepost op: mei 14, 2017, 21:14:42 pm »
Hallo! Voor onze ontzettend lieve en tamme Toby van 5 jaar oud zoeken we een vriendinnetje van rond dezelfde leeftijd. Een paar maanden geleden is ons popje overleden en Toby wordt erg eenzaam.

We zoeken een tam vrouwtje die een nieuw huisje nodig heeft. Geen wildkleur; dat herinnert ons te veel aan ons overleden maatje.

De vogeltjes zitten bij ons in een grote kooi van Montana en vliegen dagelijks zo veel mogelijk los. Ze krijgen Harrisons pellets te eten en worden niet gekortwiekt.

Joepy

• Bijtgrage aga
Re: Toby zoekt een vriendinnetje
« Reactie #1 Gepost op: mei 15, 2017, 13:36:28 pm »
Helaas kan ik je niet helpen maar ik hoop dat je snel een leuke meid vindt  :ikduim:

Joop

• Kaal kipje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2017, 13:53:41 pm »
Ben je nog steeds op zoek? Ik ben voor onze Joop (pop, ongeveer zes jaar) ook op zoek naar een maatje. Ze is wel een wildkleur en is halftam. Ze zit graag bij ons, maar ze heeft het niet zo op handen. Wil je je vogeltje graag zelf houden? Ik wil namelijk geen afscheid van haar nemen, maar als het zou klikken met een ander vogeltje wil ik dat voor haar bestwil wel doen.

Kim81

• Kaal kipje
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2017, 09:29:47 am »
Hoi,

Ik ben op zoek naar een popje voor mijn mannetje Harry ( 2 jaar oud). Heb er nu zeven ( 3 koppeltjes en Harry). Dus Harry wil ik ook graag aan de vrouw 😄

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #4 Gepost op: augustus 10, 2017, 18:43:01 pm »
Komt hier nog een reactie?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!