Auteur Topic: Twitter zoekt een nieuw huisje  (gelezen 50 keer)

MichelleB1993

• Kaal kipje
  • *
Twitter zoekt een nieuw huisje
« Gepost op: oktober 02, 2017, 19:17:56 pm »
Beste allen,

Ik heb Twitter al sinds jongs af aan vanuit het nestje van zijn ouders vandaan, echter wil ik een nieuw huisje voor hem zoeken. Twitter is geboren omstreeks oktober 2014. Nu dus drie jaar oud. Voordat ik Twitter in huis nam had ik Coco al. Voor hem zocht ik een maatje. Maar tot op heden hebben ze nog steeds een hekel aan elkaar.
Ik weet bijna zeker dat het twee mannetjes zijn. Soms proberen ze ergens op te rijden en eitjes heb ik nog nooit gezien.
Doordat ik ben gaan samenwonen met mij vriend en wij een enorm luidruchtig huis hebben met ego Wil ik Twitter weg doen. Samen maken ze te veel lawaai.
Daarnaast waren zowel Coco als Twitter bij iemand anders hier op het forum op vakantie toen ik op vakantie ging en Twitter was meteen bevriend met haar vogeltje. En Coco moest ook van dat vogeltje niets hebben.

Ik ben dus voor Twitter opzoek naar een lief baasje met een ander vogeltje die ook graag samen is.
Twitter is super super tam en een rosseicolli oranje kopje met groen lichaampje. Ik heb hem niet hand op fok genomen, maar zijn ouders waren ook tam en het meisje bij wie het nestje was nam de ouders plus kleintjes (inclusief Twitter) elke dag uit de kooi.
Wie kan Twitter een fijn huisje bieden?
Vragen beantwoord ik graag.