Auteur Topic: Ivy zoekt nieuw huis met vriendje  (gelezen 167 keer)

Momo

• Kaal kipje
  • *
Ivy zoekt nieuw huis met vriendje
« Gepost op: april 27, 2018, 16:27:59 pm »
 Edit: Waarschijnlijk een goed huis gevonden

Een jaartje terug opende ik hier nog een topic over het aanschaffen van een nieuw vriendinnetje voor onze Toby. Dat is Ivy geworden. Helaas is onze Toby doodgegaan. Wij zoeken voor Ivy een nieuw thuis mét een vriendje. Zelf hebben we te weinig tijd om een nieuw mannetje erbij te nemen en tam te maken. Met een kleine in huis is de rust weer welkom, hoe jammer het ook is dat we Ivy laten gaan...

Ivy is tam, geringd en geslachtscertificaat is aanwezig. Ze is gewend in een ruime kooi te zitten. De kooi verkopen wij niet mee, wel heel veel speelgoed. Ook het voer wat ze krijgt (Harrison's) en over is gaat mee.

Ze zit graag bij je, nadat ze heeft rondgevlogen en haar energie kwijt is. Ze stapt op je hand en is niet agressief.

Wil je haar een nieuw thuis geven of weet je iemand? Laat het me even weten. Ze gaat niet zo maar weg....

Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen, dus even de link naar de marktplaats ad: https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1279720000.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
« Laatst bewerkt op: april 30, 2018, 09:54:15 am door Momo »