Gelukt !! Pff, weer een weekje gepuzzeld voor ik dit filmpje erop kreeg ..... We zijn nu alweer vijf dagen groter

. Ongelofelijk hoe ze iedere dag veranderen. De grootste, dus waarschijnlijk de oudste (geel) stapt al aardig zeker rond. Lijkt er ook op dat hij graag uit het broedhokje zou willen, spiekt af en toe uit het gaatje maar durft toch nog niet de stap te wagen. We knuffelen iedere dag, ik toch met ze allemaal

, nou ja, om de beurt. Manlief maakt foto's en filmpjes. Ik begrijp dat ze rond de vier weken zowat gaan rondwandelen, dus dat wordt komende week en bij 6 weken zelfstandig gaan eten .... Klopt dit ?? En dan moet ik een reserve kooi hebben ?? Wanneer ??? DNA-testjes zijn besteld in Spanje. Ik heb (nog) geen idee of ik ze kan verkopen en voor hoeveel, wil daar nog niet te zeer over nadenken. Optie om er zelf te houden is natuurlijk niet slim omdat het allemaal familie is .... Manlief is ook niet zo voor, want dan wordt het hele huis een vogelkooi

(en hij is een beetje anti-stof). Janina ? Heb jij jouw kooien laten bouwen ?? Of ergens gekocht ?? Wij hebben nu zo'n hoge zwarte op een staander op wieltjes. Heel handig maar eigenlijk gebruiken ze alleen de bovenste helft van de kooi. (ik kom ff niet op de naam van het merk, was best prijzig). Eerst ga ik eens studeren op een speelplaats voor het grut, want deze kunnen dus wel uit de kooi. Ik ben ook onze Joep (Jack Russel) mee aan het laten doen bij het tam-maak-proces (dat vindt hij erg spannend maar wel leuk en gaat prima). De twee poezen hou ik wijselijk buiten de deur. In ieder geval genoeg te doen iedere dag, maar SUPER leuk !! En ik vrees nu al het komende ongetwijfeld onvermijdelijke vertrek van deze vier spookjes

(nog maar niet aan denken)
doeiiiii Fijne Zondag allemaal Petra