Auteur Topic: Wc-rollen en houten knijpers  (gelezen 11900 keer)

dwiep

• Gast
Re: Wc-rollen en houten knijpers
« Reactie #15 Gepost op: maart 02, 2007, 19:53:50 pm »
wij hebben een schoenendoos in de kooi.het rare er van is alle voedsel en rommel wat op de beukensnippers liggen.ruimen ze dus op en doen dit in die schoenendoos. :O

Alice

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: maart 02, 2007, 20:12:00 pm »
Dat noemen ze denk ik "bezigheidstherapie"!!
heb je het ze stiekem ingefluisterd zeker? :D :D :D

dwiep

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: maart 02, 2007, 20:13:10 pm »
Dat noemen ze denk ik "bezigheidstherapie"!!
heb je het ze stiekem ingefluisterd zeker? :D :D :D
:lachen:

snoopy88

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: maart 03, 2007, 17:35:16 pm »
Izzy zou in theorie dan een popje kunnen zijn  :coolwink:
zou kunnen...paddy mocht ook al niet in de buurt komen..

Alice

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: maart 22, 2007, 20:02:43 pm »
Hier wordt ineens papier versnipperd of hun leven er vanaf hangt.
Raar !! ... het wisselt hier enorm en spelen er dan écht niet mee of juist héél veel en lang.
Gekke tinussen!

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #20 Gepost op: maart 23, 2007, 08:51:25 am »
Apart...hier word altijd alles gesloopt, er gaat geen dag voorbij of er is gesloopt, door elke aga hier, de popjes voorop natuurlijk  :shootme:  (:)
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Stretje

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: maart 23, 2007, 13:27:02 pm »
Nou dan heb ik zeker weten gestoorde aga's  :hehe: Die van mij slopen namelijk helemaal niets!!! Alles blijft keurig in de kooi hangen. De pinata hebben de fischeries goed te pakken gehad maar nu wordt er niks meer mee gedaan. Sukkels!! Ze hebben de verassing dus nog niet eens gevonden.
De kleintjes raken ook vrijwel niks aan. Ik zit maar te bellen met alle belletjes om het voor te doen en ze zitten me aan te kijken......mmmm die is gek :shootme:.....

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #22 Gepost op: maart 23, 2007, 13:58:07 pm »
Je Fischeri's ook niet  :O ik heb hier 2 sloopgrage en 'overal aan willen zitten'  Fischeri's  :fluit: als je even niet oplet heb je gaten in je trui  :hehe:

Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Stretje

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: maart 24, 2007, 21:32:47 pm »
 :O ehhh bij nader inzien.........ik heb ze vandaag eens goed bestudeerd enne de fischeries doen toch wel heel hard hun best om iets kapot te kijgen alleen lukt ze dat niet.... :lachen:
De kleintjes beginnen nu toch ook te smullen van hun wc-rollen.
Het lijkt wel of ze het er om doen, ik plaats een bericht dat ze zo voorbeeldig zijn en hoppa de sloop kan beginnuhhhhhh!!
Toch zijn ze niet echt fanatiek en blijft het speelgoed redelijk heel.

Patricia

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: maart 24, 2007, 22:21:10 pm »
 :vlag: wat een welopgevoede fisheri's wonen er bij jou  :D hihi, al lijkt het erop dat dit de stilte voor de storm is.... :nana:
Onze Giz heeft de fisheri-sloop genen van zijn moeder geërfd  ;D. WC-rolletjes vind hij ook maar matig, maar eenmaal opgehangen in zijn kooitje gaan die er hoe dan ook aan. Maar zijn allerliefste, allerleukste, allerfanatiekste sloopspeeltjes zijn en blijven ..doosjes!! Maakt niet uit welk formaat..en denk maar niet dat een van zijn mensjes ook maar één vinger naar die doosjes mogen uitsteken  :shootme:
Giz en één van zijn doosjes:

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #25 Gepost op: maart 24, 2007, 22:48:57 pm »
Wat een feest van herkenning dit.... ;D

AMK

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: april 01, 2007, 22:00:16 pm »
Bierviltjes doen het hier ook erg goed, maakt lekker veel rommel en ze slepen die dingen echt overal heen om ze vervolgens te slopen.

Patricia

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: april 01, 2007, 22:24:13 pm »
Ohhh dat is een heel goed idee! Gizmo sleept nu al zo graag met alle onderzetters, maar die zijn (helaas voor hem) aga-proof  ;D Tot nu toe sleept hij ze alleen maar naar de rand van de tafel om ze vervolgens lekker op de grond te laten kletteren. Ik heb ergens nog een voorraad bierviltjes liggen en zal die eens tevoorschijn halen.
Een wijnkurk is hier ook leuk speelgoed, kunnen ze ook zo heerlijk slopen!

luma en moka

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: april 08, 2007, 02:40:06 am »
Moka en Luma hebbe ook een keukenrol in hun kooi mar ze doen er egt niks mee.
Ze spelen wel heel veel nou met een houten wasknijper die ik hun schommel heb bevestigd  :parrot: en daar halen ze dan de raarste capriolen op uit :wub: ze drukken mekaar zelfs van de knijper af om er op te kunnen :vlag: :duiveltje:

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #29 Gepost op: april 08, 2007, 10:10:03 am »
Toen ik Pino en Woody voor het eerst een houten knijper gaf, heeft Pino er uren opgezeten, ze ging er niet meer vanaf  :vlag: