Auteur Topic: Belletjes  (gelezen 22130 keer)

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Belletjes
« Gepost op: november 11, 2006, 19:45:44 pm »
Af en toe word ik er echt helemaal gek van...de belletjes  :vlag:

Er zijn hier een stel dwazen die er gewoon aan gaan hangen en maar bellen... :shootme: :vlag:

Bij jullie ook?
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Wilma

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re: Belletjes
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2006, 19:48:28 pm »
Hier worden ze er aggresief van en als er 1 mee bezig is pakken ze elkaar heel gemeen  :jaja:

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #2 Gepost op: november 11, 2006, 19:50:08 pm »
Blue heeft dat ook, als ze weer gaat 'bellen' word / is ze vaak broeds  :lol:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Wilma

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: november 11, 2006, 19:51:42 pm »
Vandaar dat luna dat dan steeds doet...die is volgens mij constant broeds  :help:

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #4 Gepost op: november 11, 2006, 19:57:32 pm »
 :vlag:

carolien

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 11, 2006, 21:31:57 pm »
 :lachen: :lachen: :lachen:

Alice

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 11, 2006, 22:43:05 pm »
yeps!! ook hier zijn de belletjes helemaal hype!
Maar meer gewoon om dat Berrle het geluid ansich zó leuk vindt.
Samen met een clicker heb ik geleerd dat als ze het belletje op tilt, er mee belt en netjes terug zet, krijgt hij een zonnebloempitje.  :)
Vindt ie gewoon leuk!

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #7 Gepost op: november 12, 2006, 08:12:38 am »
Oooh geweldig  :vlag:

Bij jou werkte het clickeren wel?
Ik heb het hier geprobeerd met Pino en Woody. Pino viel in slaap  :grin: en Woody had meer interesse in de zonnebloempitjes  :no: :vlag:

Alice

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 12, 2006, 09:50:43 am »
ja!  :hehe:
Je moet er wel voor zorgen dat de pitjes nog even buiten het zicht zijn. En je weet .... niks uitgevoerd? Geen pitje!! Het werkt het zelfde als met die aandacht geven. Verkeerd gedrag? Geen aandacht!
Maar goed...deze 2 vonden het niks! Misschien de anderen?
Ik moet eerlijk zeggen : het is handig om ze dingen te leren wanneer ze ziek zijn krijg je ze makkelijker in een andere kooi enzo. En als ze het eenmaal gewend zijn is 1 commando uiteindeljk genoeg om ze op je schouder te krijgen of whatever je er van wil maken wat ze moeten doen.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #9 Gepost op: november 12, 2006, 09:52:57 am »
Ja ze lagen niet in het zicht, maar Woody is zo slim die begrijpt dat als je 1 pitje hebt, je er dan echt wel meer hebt  :vlag: :vlag: :vlag:

Ik ben zo benieuwd wat je van ze vind als ze eenmaal gewiekt zijn, ik verwacht dan ook een uitgebreid verslag hoor  :jaja:  ;)

Alice

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: november 12, 2006, 09:55:40 am »
hahahah ..
ik dacht al dat je met het wieken zou komen indd...
Volgens mij is het ; of wieken, of clickeren. 1 van de 2 om het toch nog gezellig te laten worden in huis.

Linda

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november 13, 2006, 15:41:24 pm »
spiegeltjes zijn toch wel vreemd hier.. ineens is er nOg een ander vogeltje bij.. :O

carolien

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november 14, 2006, 15:06:08 pm »
ja dat is echt lachen hier met dat spiegeltje gaat die echt zoeken waar die andere is :lachen: :lachen:

Nynke

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: november 15, 2006, 10:32:19 am »
Ja ik heb een zwarte veter met 5 kattenbelletjes in de kooi gehangen, en Jip vind het helemaal geweldig hij hangt er de hele dag in, als hij niet met zijn vleugels aan het wapperen is.

Alice

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november 18, 2006, 21:13:11 pm »
kabouter Plop:
Waar zijn de belletjes gebléééeven. Waar zijn de belletjes toch heen. Ik kan zonder belletjes niet lééhééven. Ik voel me zonder belletjes alleen!
hihihi .. dit liedje zing ik altijd voor de kids in het kinderdagverblijf.

De belletjes zijn hier even uit de roulatie. Raar hoor! zo wordt er getingeld of hun leven ervan af hangt en zo is er niks meer aan. Vreemd!  :shootme:
bij Dieca zat een vogel en die zat ook met een belletje te spelen. Als ie op de grond was gevallen was er wel een klant die het belletje voor 'm opraapte.

Ik baal trouwens wel dat ik die leren veter bij Dieca niet heb gekocht. Die was wel een meter lang en kostte maar  € 1,- Je kan er een hoop belletjes aan hangen  ...  :grin:
« Laatst bewerkt op: november 18, 2006, 21:16:14 pm door Alice »