Auteur Topic: het 'leuke idee' topic!  (gelezen 100446 keer)

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re: het 'leuke idee' topic!
« Reactie #45 Gepost op: maart 08, 2007, 21:53:31 pm »
Het is geen waterdicht bewijs hoor, maar vaak klopt het.

Nee Dennis, alleen de Roseicollispopjes doen dit, Fischeri's bijvoorbeeld nemen nestmateriaal gewoon mee in hun bekje en de Fischerimannetjes slopen ook veel.
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Jipsey

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: maart 09, 2007, 16:20:05 pm »
Ik wil steeds kijken of ie nou met zijn pootjes netjes naast elkaar zit of niet, maar al de takken zijn schuin, dus hij zit eigenlijk altijd met de pootjes uit elkaar. Mij is verteld (en klonk ook wel heel logisch) dat vogels in de natuur ook nooit een horizontale rechte stok tot hun beschikking hebben, en zitten altijd scheef op een ongelijke tak eigenlijk. Goed voor de voetspieren overigens !

Maargoed, ik kan het dus niet echt goed bekijken, ga toch maar eens met mijn vingers tussen zijn pootjes voelen!

Alice

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: maart 09, 2007, 23:33:15 pm »
Ik weet niet of dit voor andere soorten z werkt Dennis ...
maar voor collissen is het een wezenlijk verschil waar je uiteindelijk als ze ouder zijn achter hun geslacht komt.
mijn 2 mannen versieren zich absoluut niet!!! collis-poppen doen dit zeker 'wel' en is een natuurlijk instinct wat je altijd bij ze zal tegenkomen.

hoe het met ficheris zit of met andere kromsnavels? Geen idee?

Jipsey

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: maart 10, 2007, 11:03:42 am »
Ik heb net even buiten in de zon gezeten, Moky zat op mijn vinger en zat erbij als een uitgezakt oud manneke.... pootjes wijd  ;-)
Gister en net ook even gevoeld bij de bekken, De punt van mijn pink kan ik er tussen leggen....

Klinkt als een vrouwtje heh???

Wordt het toch Mokelientje ... :P

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #49 Gepost op: maart 10, 2007, 11:21:56 am »
Klinkt als een popje  :hehe:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Emmy

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juni 03, 2007, 20:43:38 pm »
Heb net zo'n ding met rietjes gemaakt en Sam gaat er meteen op af, vandaag heb ik ook een lege tissuesdoos op de bodem van de kooi gelegd maar daar doen ze niets mee, ze komen sinds ik hout op de bodem heb niet meer graag naar de bodem toe, laat het gewoon liggen en wacht af.

emcee

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juni 05, 2007, 20:59:19 pm »
Ik vond voor een prikkie dit babyspeeltje bij Bart Smit. Ik had zo'n idee dat Alpha en Bta het wel leuk zouden vinden. Na het even rustig bekeken te hebben, zijn ze er nu leuk mee aan het prutsen. Alleen die gebogen draden vinden ze al heel leuk om over en onderdoor te klimmen. En dat je die kralen ook kan bewegen is ook super. Soms lukt het ook al om ze over zo'n bocht te prutsen.

Meisje

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
  • My dream is to fly... over the rainbow so high
« Reactie #52 Gepost op: juni 06, 2007, 14:37:20 pm »
Hey wat gaaf  :shine:
Lijkt me wel leuk voor de aga's, misschien moet ik er ook eens 1 gaan kopen binnekort  :jaja:

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #53 Gepost op: juni 06, 2007, 15:58:20 pm »
Ja die zijn leuk h  :shake: ik heb er 1 bij Ikea vandaan voor een paar euro.

De speeltjes die er ( rechts ) naast liggen, die roze, hebben ze hier ook, helemaal geweldig  :jaja:

Meisje

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
  • My dream is to fly... over the rainbow so high
« Reactie #54 Gepost op: juni 06, 2007, 16:35:30 pm »
Die rechts ernaast had ik voor Koko wel eens zij vond die ook geweldig, maar alleen om ermee te gooien of om het belletje proberen eruit te halen  (:)
en die daar weer rechts naast, die gebruik ik liever niet, ben bang dat ze die kapot knagen en wat van dat plastic binnen krijgen want dat is van dat super-zachte plastic

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #55 Gepost op: juni 06, 2007, 17:16:56 pm »
Die heb ik ook, en is eigelijk net zo stevig hier  :jaja:

emcee

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juni 06, 2007, 18:58:52 pm »
Dat "balletje" van wat zachter plastic (hoewel dat wel meevalt hoor), daar wordt niet aan geknaagd, maar mee gegooid. Als ze er echt aan gaan knagen, moet ie denk ik wel weg, want ik denk wel dat ze em kapot kunnen krijgen.

joze

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: juni 30, 2007, 09:24:54 am »
ik heb via MP een dressboy gekocht voor 5 euro.
en deze heb ik dan versierd voor de agag's
het is een groot succes

Lenny

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: juni 30, 2007, 14:22:50 pm »
dat is nog eens een gave speelboom!

Ambertjee

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: juni 30, 2007, 17:17:54 pm »
Super zeg! Zoiets zou ik ook wel willen voor mijn aagjes  :jaja:
Is er ook een winkel waar je zoiets kan kopen? Ik wil ook een soort speelboom voor mijn aagjes hebben zodat ze mijn dromenvanger en poster (waar niet veel meer van over is) met rust laten. Ben zelf al aan de knutsel geslagen maar dit 'speeltuintje' werd niet gewaardeerd (:) Zoek nu iets anders.