Auteur Topic: Zelf veilig speelgoed maken  (gelezen 4621 keer)

Meisje

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
  • My dream is to fly... over the rainbow so high
Re:Zelf veilig speelgoed maken
« Reactie #15 Gepost op: augustus 29, 2010, 15:21:26 pm »
Ik had een mailtje van Parrotsavenue in mijn mailbox.

Er werd gevraagd of er iets niet goed was gegaan, aangezien ik 2x in korte tijd een bestelling had gedaan.  :lol

Heb namelijk inderdaad 2x ongeveer hetzelfde besteld, omdat ik niet wist of ik die kokosnoot wel als huisje voor 2 kipjes kon gebruiken, maar aangezien ze er zo blij mee zijn heb ik meteen voor Mellow ook zo'n kokosnoot besteld, en nog meer meters sisaltouw en nog meer leren veters.

Hij dacht blijkbaar dat ik de bestelling niet had gehad en daarom nog eens besteld heb.

Vind het echt super service dat ze daar extra voor mailen  :wiehaa:

Dat wilde ik even kwijt  :lol

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #16 Gepost op: augustus 29, 2010, 16:23:40 pm »
Ja hè, ik ga er ook graag heen, Marco is heel behulpzaam en nog aardig ook ;)
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Kwibus

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 29, 2010, 16:30:42 pm »
wat leuk zeg.
Ik maak ook bijna alles zelf voor ze. Het sisaltouw haal ik in de bouwmarkt in Duitsland. Daar betaal ik voor 9 mm touw 60 cent per meter. Valt mee dus.
Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.
Kokosnoten haal ik op de markt hier voor 50 cent per stuk en daar boort mijn man een groot gat in en dan maken we de kokosnoot schoon en kunnen we hem verwerken tot speelgoed.
Kralen haal ik veel in de kringloopwinkels , zo kan je op een redelijk betaalbare manier veel zelf maken.