Auteur Topic: Dierenspeciaalzaak?  (gelezen 1640 keer)

Wendy106

• Gast
Dierenspeciaalzaak?
« Gepost op: september 25, 2010, 09:30:15 am »
Hallo,

Kennen jullie misschien een dierenwinkel in de regio Gorinchem die papegaaiendingen verkoopt?

De leukste winkels zijn webwinkel, maar we willen gewoon eens ouderwets winkelen. En op zoek gaan naar een standaard voor Diesel. Zodat we in het echt kunnen zien hoe groot het is.

Dus een oproep aan jullie kennis

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:Dierenspeciaalzaak?
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2010, 09:38:51 am »
Wat ik me kan bedenken is ParrotsAvenue in Zwijndrecht :jaja:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

Lejah

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 25, 2010, 10:26:02 am »
Wij rijden er regelmatig speciaal voor, omdat uitgebreidere keuze soms erg moeilijk is.
De Vogelkelder in Den Haag vinden we leuk (meer dan een urr rijden voor ons helaas) en sommige Jumpers zijn uitgebreid, niet allemaal.

willuku

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2010, 13:08:13 pm »
Zwijndrecht.....daar moet ik dan ook eens heen. Mn ouders wonen in Ambacht. Goed te combineren!
Ja.....Ik zou ook zeggen de vogelkelder! Ik rij er ook wel eens bijna 2 uur voor...
Is zoiezo gewoon leuk daaro:P

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2010, 13:16:13 pm »
Voor dat je gaat wel even informeren of hij voldoende voor de kleintjes op voorraad heeft, dan weet je zeker dat je niet voor niks gaat ;)
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!