Hallo allemaal,
ik had al eerder een topic geopend over mijn eerste nestje. naja, niet van mij maar mijn aga's

.
Het is allemaal heel erg snel gegaaan..ik had nogniet zolang aga's en wist er nogniet al teveel van, in de dierenwinkel werd mij aangeraden dat aga's houden van speeltjes enz enz, nou had ik niet echt nestkastjes erin hangen maar wel van die kokosnootjes en bakjes enz waar ze in konden zitten.
ik had opeens 2 verschillende nestjes. eentje in een kokosnoot en de ander in een ''hangbakje''. Ondertussen is mijn eerstje nestje uitgekomen en het zijn er 6 geworden

. Ik heb mijn handen vol aan iedere dag de kropjes bekijken,nestje controleren,steeds verse voeding geven, de heletijd opletten en luisteren naar de piepjes van de kleintjes

.
nestje twee is een appart verhaaal..

Toen ik voor het eerst keek lagen er twee eitjes in, nou mooi..2 dagen erop 3 eitjes, 4, 5, 6, 7, 8, 9, nou 10 vond ik al eenbeetje verdacht..en toen het er 12 werden had ik al zoiets van

. Wat blijkt nu, die mallerds zijn gewoon 2 popjes en leggen samen eitjes en zijn zo verliefd als een stel

.
fotos van mijn birdiess

de twee kleintjes durf ik nogniet op te pakken hoor. ik wilde wel even weten vanaf wanneer ik het broedhokje mag verschonen?