Auteur Topic: een update over Gijs  (gelezen 1344 keer)

judith

• Klein eigenwijsje
een update over Gijs
« Gepost op: juli 15, 2012, 22:05:41 pm »
Zo, Gijs is nu bijna 2 weken hier en er is van alles gebeurt.
In het begin vond hij mij wel oke, daarna kreeg hij een gruwelijke hekel aan mij. Mijn vriend vond hij fantastisch  :@. Als ik beneden kwam en hem 'n goedemorgen wenste, gebeurde er niets. Komt Irwin beneden, dan begint zijn 'slaapzak' te schudden en komen er allerlei vrolijke geluiden uit.
Hij heeft me heel hard gebeten (het bloedde). Gijs gaat met Irwin onder de douche, slaapt in zijn handen, eet uit zijn mond. Vreselijk irritant.

Maar goed, op het moment dat ik een hele 'plan de campagne' had uitgedokterd: kortwieken, 'isoleren' van Irwin, time-out plaats, grote zelfgemaakte speelplaats, heeft Gijs besloten dat ik toch wel redelijk leuk ben  :yeah:.

Ik kan hem pakken (zelfs uit zijn kooi, terwijl hij me daar echt aanviel), hij vliegt naar me toe . . .
Volgens mij heeft Irwin hem 's nachts stiekem omgewisseld.

Hij heeft vanmorgen zijn 1ste bad genomen. Hij vond het heerlijk om daarna droog gefohnd te worden. Zat te knikkebollen met zijn oogjes dicht.

Samen typen op de laptop vindt hij ook leuk. Ook speelt hij ineens met van alles. Waarschijnlijk moest die toch wat acclimatiseren.

Judith

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
Re:een update over Gijs
« Reactie #1 Gepost op: juli 15, 2012, 22:12:33 pm »
Wat goed van je, een poging om zijn vertrouwen te winnen en fijn dat het
zo goed gaat :jaja:

Een keer  :foto: :hebbuh:
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!

judith

• Klein eigenwijsje
« Reactie #2 Gepost op: juli 15, 2012, 22:20:20 pm »
Ja, tof he!
Ik baalde er zo van: heb je een vogel die 15 jaar oud wordt: heeft die een hekel aan je.
Ik vond het echt heel vervelend, maar was niet van plan om het zomaar te laten gebeuren.

Blijkbaar was die uitstraling van mij zo sterk, dat Gijs gelijk overstag is gegaan.

Als die nou heel lief is, geld in een spaarpot kan doen en kan 'dood' liggen, dan krijgt hij een vriendje  :hugs:.

Janina

• Agalover
  • Bijtgrage aga
« Reactie #3 Gepost op: juli 15, 2012, 22:21:15 pm »
Nou, even trainen dan maar  ;D ;D ;D
Without my pets my house would be clean and my wallet would be full, but my heart would be empty!