Auteur Topic: Babyboom bij Chuck&Lilly > 4 ukkies  (gelezen 77401 keer)

annick

• Wollig kipje
  • Bijtgrage aga
  • jefke
Re:Babyboom bij Chuck&Lilly > 4 ukkies
« Reactie #195 Gepost op: januari 13, 2013, 20:59:53 pm »
 :blush: ben blut...helaas  :fluiten:

SolidRock777

• Klein eigenwijsje
« Reactie #196 Gepost op: februari 07, 2013, 10:44:00 am »
 :cry:Ik heb een probleem, ik ben momenteel ziek en weet niet of ik zaterdag fit genoeg ben om zo'n end te rijden naar Dorothee voor Elias. Ik kijk wel naar hem uit. Nu was er op het forum iemand die zaterdag ook een aga'tje ging halen maar kan haar niet meer vinden in de topics.

Is er iemand die voor mij Elias kan ophalen zaterdag mocht ik echt niet kunnen? En dat ik Elias zo snel als het voor mij mogelijk is bij jullie kom ophalen zo hoeft Dorothee niet nog eens van het eiland af.

Sarah

• Klein eigenwijsje
Re:Re: Babyboom bij Chuck&Lilly > 4 ukkies
« Reactie #197 Gepost op: februari 07, 2013, 18:36:56 pm »
Komt goed dus :)

:flowers:

Toby

• Gast
« Reactie #198 Gepost op: februari 08, 2013, 10:30:28 am »
Ik ben blij dat jullie het zo op gelost hebben!! Elias, Limo en de lutino worden allemaal morgen opgehaald!

Ik heb hier dus nog 1 lief mannetje zitten die ook graag een nieuw huisje wil.. Als het niet via het forum lukt ga ik hem toch op marktplaats zetten! Ik zal binnenkort nog even een foto'tje plaatsen!! En ook in het verkoophoekje zetten!!

Misschien kunnen jullie me helpen door als je iemand kent die nog een vogeltje zoekt of als je van iemand via via iets hoort mag je hem/haar altijd door verwijzen naar mij!!

Ook met de kleintjes gaat het goed!  Ze hebben de verhuizing goed door staan en zijn inmiddels helemaal gewend aan hun (andere) kooi! Ze kruipen nog steeds iedere avond met z'n 4en in het slaaptentje! Ik vind het op dit moment wel wat lastig om ze allemaal wat indivuduele aandacht te geven.. Zelf ben ik natuurlijjk nog niet helemaal lekker en ik ben nu bij mijn ouders die ook katten hebben! Maar morgen bij hun nieuwe baasjes gaat dat helemaal goed komen!!

:hug:

SolidRock777

• Klein eigenwijsje
« Reactie #199 Gepost op: februari 09, 2013, 10:05:52 am »
Ik wens Limo, de Lutino en Elias een goede reis toe, ik kan haast niet wachten totdat het volgende week zaterdag is en ik eindelijk beter ben en Elias kan ontmoeten. Ik wens alle kuikens een leuk en goed nieuw leven toe.

Dorothee sterkte nog met je herstel, en ja ook met het afscheid van de kleintjes.

Sarah hartstikke bedankt voor deze oplossing. Ik wens je veel geluk met Pingu en Limo.

Geef Elias maar een knuffel van me................. Steffie is wel benieuwd en veel rustiger geworden nu dus ben benieuwd hoe het gaat met Elias erbij.

Toby

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: maart 03, 2013, 13:23:39 pm »
De babyboom is hier voorlopig even voorbij!! Het laatste kuiken heeft ook een goed huisje! :wiehaa:

Sarah

• Klein eigenwijsje
« Reactie #201 Gepost op: maart 03, 2013, 13:55:53 pm »
 :wiehaa: :wiehaa: :wiehaa:

Fijn!!

Peet45

• Gast
« Reactie #202 Gepost op: maart 06, 2013, 08:45:30 am »
Ik heb gisteravond dit hele topic gelezen. Ontzettend leuk om de foto`s en filmpjes te zien. Nu weten we ook wat meer over de eerste weken van onze Sjonnie(kuiken 4). Het gaat goed, hij heeft hier zelfs al op het aanrecht onder de kraan zitten badderen.
Hij komt in ieder geval van een goed nest, dat is mij inmiddels wel duidelijk. Dus bij deze bedank ik jullie voor de goede zorg en dit leuke topic :thanks:

Caroline

• Gast
« Reactie #203 Gepost op: maart 06, 2013, 10:02:27 am »
De babyboom is hier voorlopig even voorbij!! Het laatste kuiken heeft ook een goed huisje! :wiehaa:

Dat is goed nieuws joh! Super  :yeah: